Известие

Collapse
No announcement yet.

Свирене на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Темата е стара, но се разтърсих и я намерих, та да споделя.
    И моето турбо виеше по същият начин (159 1.9 16V). По стечение на обстоятелствата сдаде багажа и спря да надува. Реших да не го ремонтирам, а да си купя ново. Еми и новото вие по същият начин Можеби малко по-слабо от старото. И при мен вие повече при по-студено време и на студен двигател.



    Attached Files
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

    Comment


    • Каква е цената ако не е тайна?

      Comment


      • Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
        Каква е цената ако не е тайна?
        Около 2100лв - 2300лв крайна клиентска цена с ДДС.
        Аз го взех за около 1600лв с ДДС, което е цена на едро с връзки...
        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
        EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

        Comment


        • Всички вият (или почти всички), докато е студена колата, така че това за жалост не е точен показател при 159 за заминала турбина.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • Всички 1.9ки имаш предвид, щото 2.4 не е баш тъй.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • Разбира се, че за 1,9 става въпрос - тя на 2.4 е съвсем различен модел турбината.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • [QUOTE=Bodom;1503549]Темата е стара, но се разтърсих и я намерих, та да споделя.
                И моето турбо виеше по същият начин (159 1.9 16V). По стечение на обстоятелствата сдаде багажа и спря да надува. Реших да не го ремонтирам, а да си купя ново. Еми и новото вие по същият начин Можеби малко по-слабо от старото. И при мен вие повече при по-студено време и на студен двигател.

                Моето турбо на 159 1,9 16V също вие на студено, купих колата лятото и тогава нямаше такова нещо, та честно казано ме дразни и съм склонен да се разделя с определена сума пари за да го премахна. В темата има различни хипотези за причината за прослувутото "виене", но това което е написал колегата може би до голяма степен потвърждава версията, че виенето не идва от самото турбо и според мен оборва тази за прегряването на турбината. Е, не трябва да слагаме всичи случаи под общ знаменател, възможно е при различни коли причината да е различна, но едвали новата турбина на колегата е прегрявана, има луфтове или триене, така че в неговия случай причината със съгурност не е тази.

                Питането ми е към автора на цитирания пост - сигурен ли си, че с новата турбина виенето е по-слабо или просто така ти се струва?

                Ако някой друг съфорумец е преборил вълчия вой без да пипа турбината нека се призове на помощ! (Давам си сметка, че в случая удавника се хваща за сламка)

                Comment


                • Здравей колега,
                  След една година с новата турбина не съм сигурен, че вие по-малко от старата. Но тогава - веднага след смяната ми се струваше, че е по-тиха..
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                  EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                  Comment


                  • Колеги дайте мнение къде да си рециклирам турбото без значение къде
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                    Comment


                    • 1. Турбо хют: https://turboshop.th-group.eu/bg/ - прочети за тях, в момента мисля са с най-добри отзиви.

                      2.Адлер турбо: http://adler-turbo.bg/bg/home

                      3. Можеш да си купиш вътрешна част за турбото и да го дадеш в техническия в София за баланс.Четох, че там някъде правели баланс на турбината.Това го четох в шкода форума, за шкода(не помня модела) на която турбото не съм сигурен дали е с променлива геометрия.На човека целият ремонт му излязал 250 лева - 200 лева за нов вътрешна част на турбото + 50 лева за баланс на турбина в Техническия в София.

                      4.Можеш да изпратиш турбото в техническия във Варна -там също правели турбини и четох отзиви на само доволни.Тоест много добри са явно.

                      5.Във фирма в Русе специализирана в ремонт на турбини.Има много добри отзиви за тях.

                      Виж кои дават най-голяма гаранция на ремонта.За първите зная, че са представител на някаква фирма и отделно са някакъв център за ремонт на турбота на западна фирма, която има такъв бизнес от доста години.Квартал Военна рампа, бул."Илиенци" 16.

                      За последно като четох за тях отзиви от тази, миналата и 2015 година мисля ремонта струваше общо около 650 лева включващ смяна на средна част на турбото, + баланс на турбината + гаранцията.Ей има чуждоезичната страница: https://www.th-group.eu/en/about-us

                      Да напиша и още нещо.Ако очакваш използване на 100% оригинални части, според мен очакванията ти ще са нереалистични.

                      Използват се китайски резервни части, но засега поне аз не успях да намеря оплаквания за тях.

                      Иначе продават се 100% оригинални турбини, като за нас от 1800+ лева и нагоре

                      ---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:27 ----------

                      ======================================


                      Ако рециклираш/ремонтираш турбото, да напишеш отзиви, та да знаем какво да правим ако се наложи

                      ---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

                      ======================================


                      Има и нещо друго, да не забравя: това ЧЕ СВИРИ не означава непременно, че турбото е за ремонт.

                      Свирене се получава и от пробив във пътищата/въздуховодите до турбото.

                      Така, че първо това провери, преди да харчиш луди пари за ремонт на трубо.Има такива случаи със свирене на турбина, които се решават след смяна на тръби за/след турбото.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • Благодаря колега за мнението бях се насочил към Адлер турбо,но реших да попитам непременно ще дам отзиви.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                        Comment


                        • Turbo

                          Здравейте аз имам друг проблем с турбото. Вече два пъти ми се случи. На свободна подавам газ, на барометъра турбото пълни както трябва. Пускам газта и барометъра пада ряско долу придружен с черни пушеци отзад, и странен звук като "ЦУФФ" . Изгасям. Паля и всичко е ок . Първия път ато се случи я прегледах за скъсани маркучи и т.н. махнах маркуча на В.филтър да видя перката дали хлопа.. НЕ. Обаче отвън по корпуса на турбото имаше нагар ... немога да си обесна.. от тия два пъти намам проблем. Но искам съвет, зощото според мен щом се е случило 2 пъти. Има нещо гнило.. :/

                          Comment


                          • Дпф как е премахнат, само софтуерно или ?
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • И аз да се похваля с моето Турбо. От няколко месеца си свиреше и снощи изсвири генерално. Диагнозата на доктора беше счупена ос и задрала перка. Хубаво е да се гледат навреме, че охлювчетата правят бели!

                              Comment


                              • Ако използувате предписаното масло и не вкарвате колата в турбо режим преди да е загряла удължавате значително живота на турбината.....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X